Alla inlägg under december 2010

Av bfalk - 11 december 2010 10:00


 

last call for alcohol


Av bfalk - 10 december 2010 23:15


Mina elsklingar.

Av bfalk - 10 december 2010 21:30

1. Ett stycke svarta jeans

2. Ett stycke Guns'n'Roses tshirt

3. Ett stycke tröja


Samt skor, jacka, halsduk å mössa. Å shoppingpåsar.

Av bfalk - 10 december 2010 14:15

 

Update:

Såhär ser mitt hår ut just nu, är såhär löjligt kär i det. Dock blir jag tokig på luggen som aldrig är min vän. Sånna stora problem har jag just idag.

Om du har sidecut - skit i frisören och få tag på en sån där rakgrej istället, mycket bättre!


Nu har jag precis fixat mig och städat undan lite här hemma, nu ska jag ta mig en välförtjänt dejt med Jessican, som jag saknat hur mycket som helst nu när jag varit sjuk!

Av bfalk - 10 december 2010 11:15

.. Att jag har nån konstig fetish på gotlänningar? Jag älskar dialekten och när man ser på ambulans/brandmän som är gotlänningar så är dom så jävla snygga.

Detta är för mig ett mysterium. Men ack så härligt för ögat. Å örat.

Av bfalk - 9 december 2010 18:45

Nu är det dax att rösta fram vinnarna i p3guldgalan. Såhär röstade jag:


 

     

 


Här kan du rösta.

Av bfalk - 9 december 2010 15:00

Vad tror just jag på?

Jag tror inte på någon religion, i ärlighetens namn så är jag lite emot det hela.


Om man ska analysera och fundera, så ser nog min tro ut såhär:

- Jag tror på mig själv, med allt från jobb till att gå all in på en fest

- Jag tror på dom runt mig, att de är världens finaste och kan klara allt

- Jag tror på musiken som ger mig kärlek, tröst och glädje

- Jag tror på kärleken som mina vänner och familj ger mig, så jag kan ta ett andetag till.


Man behöver inte ha någon religion i sitt liv, men man kan ha en tro. Och det där är min tro, må den vara lite speciellt men det funkar ju, trots allt.

Jag tror inte att det kan bara vara alldeles blankt, något tror man alltid på.

Av bfalk - 9 december 2010 12:15

Vi blickar framåt, vi hoppas att nästa år blir mycket bättre för Gnaget.

Nu är schemat klart för första omgången. I början av april tar Djurgården emot AIK, första matchen är alltså ett derby.

 


"Men premiäromgångens tyngsta match är tveklöst stockholmsderbyt mellan Djurgården och AIK. De två ärkerivalerna drabbar samman direkt när Djurgården står som värd den 4 april klockan 20:00."

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards