Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av bfalk - 3 oktober 2009 18:33

Jag tycker Rihanna är så grymt cool, grymma kläder och grymt hår. Hennes musik kan väll diskuteras. Jag tycker hon borde köra åt det mer rockiga hållet eftersom hon ofta går i rockkläder. Hon verkar vara en stark och sjävständig brud och hon (vad jag vet) inte på med droger, som de flesta tjejer i kändiskretsen gör. Men tänk att även starka kvinnor kan råka illa ut, hitta idioter till killar. Chris Brown måste ju vara den fjolligaste killen i världshistorien, en tönt är han. Rihanna klarar sig nog utan honom.

Hon är jäkligt mycket fränare nu än när hon började. Jag bara måste kopiera någon av hennes frisyrer! Ofta så tycker ju både män och kvinnor att kvinnor med kort hår blir mindre kvinnliga eller något sånt, men jag tycker det är så fint! Om man har rätt ansikte så passar man med det, oftast bättre än med långt hår.

Jag skulle inte tacka nej till att se ut som henne, en dag eller två..

Fascineras över dessa fyra bilder som jag valde:  

Bilderna är tagna från från Aftonbladet och Google.


Av bfalk - 3 oktober 2009 18:30

Såklart att jag ska se Barcelona ikväll som börjar klockan 20.

Ni vet vart jag är alltså. Frågan är bara: kommer Zlatan näsa in bollen?

Av bfalk - 3 oktober 2009 18:07

Nej, det är inte så jätte jobbigt idag även fast jag drack hur mycket som helst igår. Jag har mått lite illa på dagen men käkade mackor så då gick det över, som tur var.

Jag har jätte kul med Jessica igår, vi pratade om precis allt tror jag, haha. Innan vi käkade så fick hon en försenad födelsedagspresent, kände att hon måste ju få nått! Nu pryder ett jätte fint halsband hennes hals. Vi käkade kräftor och vitlöksbröd, så sjuuuukt gott! Senare på kvällen ville inte Jessica's kropp lyda henne så jag skickade henne på bussen hem, min sötfia. Jag mötte Stoffe och vi gick till dallan, mamma ville sååå gärna träffa mig så jag var ju tvungen. Det var skit kul där, träffade jätte mycket folk man kände. Jag blev bjuden på många drinkar oxå, så man var ju i gasen så att säga. Senare på natten så vandrade jag och grabbarna till lyset, där drinkarna flödade även där. Träffade jätte mycket folk där oxå som jag känner, det var jätte kul! Jag träffade även Jimmy där, en vakt som brukar jobba på dallan. Det var lite kul, han är så trevlig lixom! Tur att man lärt känna så många vakter nu, så dom har koll på en..

Jag hann med att vara social, dricka alkohol och dansa som ett tok innan jag gick hem till Mats. Jag hann inte med sista bussen och jag hade ont i fötterna och han bor just vid bion så jag gick hem dit och sov, haha. På dagen så sjutsade han mig till ica (chiiiips) och sen hem.


Väl hemma har jag inte gjort mycket, kollat på tv och Criminal Minds. Jag fattar inte hur jag kan få så ont i kroppen dagen efter, jag kan knappt stå och det känns som allt har gått sönder inom mig. Och jag får ALLTID blåmärken på knäna, det kan ju inte vara normalt? Och inte fint.

Nu kurrar min mage ganska mycket, så ska nog försöka käka middag. Måste ringa mamma och skvallra lite om gårdagen oxå, hihi. Så om du gjorde något tok igår så får mamma veta det Flört

Ikväll ska jag bara ligga i min sköna säng, kolla på tv och hålla på med datorn kanske. Jag ska naturligtvis käka chips och dipp! Till veckan borde jag börja gå ut, det här håller inte. Måste få igång min kondis och försöka gå ner i vikt. Hur ska det gå? Jag är ju så förbannat lat och kan inte ta mig ut ;p Jag måste väll tvinga mig själv antar jag. Mamma bara rasar i vikt, snart kommer hon se ut som Victoria Beckham. Jissus.


PUSS!


  

En nerslagen Bella. Med JD:n i högsta högg. Såklart.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards