Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av bfalk - 5 oktober 2009 19:38

Idag fick jag hela två paket hem! Den ena var en tidning och den andra var en tshirt som jag beställde lååångt innan sommaren började. Bättre sent än aldrig kanske? Men jag ska aldrig beställa där igen, dom svarar aldrig på mail eller något. Men nu fick jag den iaf, synd att jag inte tog en svart.. Men aja, den ska nog bli bra endå!

Jag har även beställt en tröja och en bh, det behövdes verkligen eftersom jag banne mig tror att jag genomgått en bröstoperation när jag sov eller nått. Och tröjan köpte jag eftersom den inte fanns i min storlek här i stan. No more shopping nu!

Nu ska jag försöka städa. Försöka sa jag.


  

  


Av bfalk - 5 oktober 2009 16:57

Det har varit en toppen dag idag, tills för en halvtimme sen. Då läste jag att Marilyn Manson ställer in sina konserter i Sverige pga sitt spelningsschema. Jag är så grymt besviken! Jag blev så glad när jag fick biljetten och så glad att jag skulle få se honom. Men trots det så kändes det som att det här skulle hända. Jävla skit.

Jag ska bli ett tokigt fan nu: gå från att älska till att hata och jag ska springa runt här på gatan och vråla och bränna hans skivor!

Nej, nu skojar jag. Han är fortfarande lika bra men är lite smått sur på honom just nu. Men det är så konstigt att det inte varit nån reklam om att han ska komma till Sverige, varken på tv eller tidningar. Varför?

Jaja, ingen idé att fundera på detta nu. Mamma sa att vi ska se KISS om dom kommer igen eller något annat stort band. Annars får jag nog en BYB biljett så fort de börjar turnera igen.

Men det känns jävligt surt just nu.


*

Dagen har spenderats i tvättstugan, blev så sur för att inte torkrummet fungerar som det ska. Allt går sönder där borta. Menmen, det har iallafall gått bra! Jag funderar på om jag ska börja städa så fort jag får mat i magen, mamma ska göra pannkakor till oss! Det var sjukt längesen jag käkade det, så det ska bli gott :)

Det är så skönt att det bara är jag och mamma, vi kan verkligen prata av oss om allt möjligt.

Ush nej, känner mig jätte upprörd över det här som har hänt nu.

Men Robin smsade förut, han ville träffas imorn så det ska bli jätte kul!

Nej, nu ska jag försöka göra nått vettigt.


PUSS!

Av bfalk - 5 oktober 2009 14:02

Okej, jag trodde aldrig det här skulle hände men tydligen så. Jag är nog kär i en 17åring, eller betuttad som min mormor skulle ha sagt.

Jag kommer vara den där bruden som skriker och grinar och sen svimmar. Jag kommer vara den där fjortisen!

Jag vet knappt vad han heter, eller jo. Nicklas var det ja? Åh, sammetsröst och mysig. Jag kan ta hand om dig i höstmörkret, jag lovare.

  

Haha, jag låter som en äcklig tant. Jag är nog det endå. Fy.

Men han är nog orsaken till varför jag kommer kolla på idol då och då, dom andra suger ju. Ja, ord och inga visor här!

Nu ska jag klä på mig lite kläder och käka nått, jag har endast varit vaken en timme och jag är yr i huvudet. Jag har ingen aning om vad som händer idag, men ska iaf tvätta klockan tre säger min mor. Jag ska nog umgås lite med henne idag eftersom jag inte träffat henne på heela helgen.


PUSS!



Av bfalk - 5 oktober 2009 13:36

Igår/natt så kollade jag på film, mest för att jag sett att Matthew Gray Gubler var med och att den fått ganska bra betyg på imdb (7.7). Den heter How to be a serial killer och jag skulle vilja kalla den en mörk komedi. Jag hade aldrig hört talas om den förut, vilket var synd men nu har jag ju då sett den!

Den börjar med att man få lära känna Bart (Matthew), han är en sån där kille som tar all skit och inte vågar stå på sig. En kväll på Bart's jobb så kommer det in en sån där kille som är så förbannad för att det inte finns den speciella filmen han vill ha, han går iväg och letar den själv och fram kommer Mark (Dameon Clarke) och frågar vad Bart helst vill göra med den där killen. Och där börjar relationen mellan Bart och Mike, Mike tar in Bart som hans "praktikant" och lär honom exakt hur han ska bli en seriemördare. Man får lektioner i hur man bäst använder vapen, hur man gömmer kropparna osv. Och det är roligt! Ibland blir man lixom: "men fyfan.. HAHAH" Aldrig utan att le eller dylikt.

Jag älskar att Matthew är den samme, lite knäpp och osäker. Och Dameon spelar så bra som den där psykopaten som man aldrig någonsin vill träffa och han vann även ett pris för bästa skådis och det är inte så himla konstigt i mina ögon.


Det är synd att aldrig sånna här filmer uppmärksammas i Sverige, tänk vad många bra filmer man missat!

Ja, den får nog 7.7 från mig med. Helt klart en sevärd film!

Jag slänger in trailern här oxå så ni får se vad jag pratar om.


Av bfalk - 5 oktober 2009 13:34

  


Igår insåg jag att jag måste anställa en assistent för mina behov.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards