Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av bfalk - 29 oktober 2009 14:42

Jag har en stor prick i ögat efter att ha fått en pinne där? Ibland känner jag faktiskt av det, det gör lite ont i några få sekunder.

Av bfalk - 29 oktober 2009 14:32

Varför är det så svårt att lita på människor?

Varför kan inte människor hålla det jag säger inom dom utan att gå runt och säga det till alla?

Jag brukar inte bry mig men ibland så når jag fan gränsen. Det är så jävla idiotiskt att snacka skit och säga saker som man själv sagt i förtroende. Om jag är en bra vän - så ska du göra samma sak. Hur svårt ska det vara egentligen? Jag förstår mig inte på människor ibland, killar eller tjejer - det spelar ingen roll. Ni är inte ens värda att äta min skit om ni håller på sådär, må ni ruttna alldeles själv. Det enda jag önskar mig i mitt liv är en som man kan berätta allt för och personen ska kunna hålla det hemligt. Men det kanske är lite för mycket att önska sig trots allt..? För erkänn: hur kul är det när alla vet om vad man gjorde i helgen, vem man är kär i, vilka bekymmer man har och att man är så less på världen? Sug på den karamellen en stund!

Ja, jag är lite småsur nu. Det värsta är när man inte ens kan lita på sina "familjemedlemmar" (som egentligen inte är det). Jag vill bara slita i mitt hår och skrika. Men då förstör mitt fina hår, så det är nog inte värt det.

Varför känns det så jäkla bra att skriva av sig i bloggen? Lycko er som får lära känna alla mina dagar: arg, ledsen, glad och hyper. Ja, jag har nog lite adhd trots allt.


Nej, dagen är inte såhär, men blir bara så besviken ibland så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Nu är jag iallafall hemma, med magont. Jag tror min mage blev så chockad över att få mat så den började strejka. Jag ska väll börja sminka på mig mitt ansikte snart, jag orkar aldrig ha smink när jag jobbar. Så jag kanske ser ut som en normal människa snart.

Sen blir det (kanske) skoletande, middag på dallan och bio! En toppen torsdag ju!


PUSS

Av bfalk - 29 oktober 2009 11:12

  

Av bfalk - 29 oktober 2009 11:07

Nu sitter jag på jobbet, jäkligt skönt att få några pass till innan månaden är slut. Liite pengar får man ju trots allt! Det finns inte mycket att göra, min mage kurrar och jag är trött. Men jag lever ju, det är ju ett plus. Efter jobbet ska jag väll hem en snabbis, ska försöka övertala mamma att vi ska käka på dallan för att sedan gå och kolla på This is it. Det kommer nog bli en bra kväll, även fast jag måste gå och lägga mig tidigt för jobbet imorn.

Igår så var vi ju på dallan och kollade på matchen, var så sjuuuukt nervös så jag trodde att jag skulle spy. AIK spelade inte alls bra, kan det vara för den stora matchen mot Gbg på söndag? Blir det ett SMguld till vårat älskade lag? Då blir det iallafall fira hela natten lång! De plockade iallafall en pinne igår, bättre än inget..

Uffe var ju där oxå, lika tokig som vanligt. Han skrek "hammarby!!" typ hela tiden, trots det så blir det superettan nästa år ;) Jag kan inte låta bli att smålè. Efter matchen så åkte jag hem, hann kolla på lite efterlyst och äta mackor innan jag hoppade rakt ner i sängen. Jag drömde om AIK. Helt jäkla sjukt att man är så kär i ett lag.


Jag vet inte alls vad som händer i helgen gott folk. Lär bli fest, jag är sugen på Memento hur konstigt det än låter.. Haha. Kanske är Dregen där igen?

Nej, nu ska jag sluta skriva och försöka göra någon nytta denna dag.


PUSS!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards