Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av bfalk - 24 oktober 2009 17:29

Första cidern är öppnad, precis fixat klart mig och nu väntar jag på mat och att Jessica ska komma! Både mamma och papi säger att Dregen kommer bli kär i mig ikväll ;) Jorå, sorry bruds.

Vi kommer ha så jävla kul ikväll, vi syns inne i dimman folk! Och för er andra.. Ha trevligt vid tven, eller nått.

     

Av bfalk - 24 oktober 2009 14:15

Alla har vi något som får oss att minnas tillbaka till den där tiden när vi var unga och dumma, när vi lekte och var fria som fåglar, när vi inte tänkte på jobb, kärlek eller pengar. När vi bara var och vi mådde bra som fan.

Jag har mycket som påminner om den goda tiden (inte för att det här är en ond tid, men det är en annan tid iaf).

Jag blir påmind ungefär varje dag när jag kollar på reklamen eller hör den på tv. Jag tror det är en bilreklam och de spelar "Jerk it out" i bakrunden. Jag kommer ihåg den låten så väl, jag köpte singeln och spelade den på min sterio dagarna i enda. Nu kanske den här låten inte är sådär jätte gammal, men jag var ju yngre än vad jag är idag iallafall.

Jag kommer ihåg att det var sommar, gatufesten skulle just börja, jag bodde hos mormor för att jag bara hade lust. Och jag lyssnade på Jerk it out. Jag mådde så bra som man bara kan, jag hade min bästis hos mig, jag hade rett ut alla problem som fanns. Jag tänkte varken på jobb eller pengar, på att jag snart är vuxen om några år. Jag bara var den dagen, jag bara var alla dagar utan att tänka på nästa dag.

Jag skulle väldigt gärna vilja sitta så igen, bara vara och lyssna på bra musik och må gott.

Vem säger att man aldrig vill vara barn igen?


Ceasar (förut palace) - Jerk it out.

 




Av bfalk - 24 oktober 2009 11:53

Käka, hitta några kläder och sen ska jag shoppa på systemet. Så jädra sugen på alkoläsk och sånt, mmmmm..! Här ska det festas!

Skriver mer sedan.

P.s Drömde om Dregen inatt. Det var en bra dröm. D.s


PUSS!

Av bfalk - 24 oktober 2009 00:18

  

HAHAHA, alltså. Så jäkla romantiskt.

Jag finner inga ord, men jag har skrattat som en tok åt det här hur länge som helst. Jag behöver inte höra att jag är söt, bara du skiter fjärilar så är jag nöjd.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards