Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av bfalk - 26 oktober 2009 17:15

Varför vill man ha lammkött för? Dom ser ju så oerhört barnsliga ut! Jag skulle aldrig klara av en kille som är yngre än mig själv, oftast är dom bara söta. Hur kul är det då? Jag vill ha riktiga kotletter, riktiga bad boys istället!

Även fast vissa killar här är äldre än mig, men ni förstår får jag hoppas (det skulle bli ett jävla liv om jag la upp bilder på killar från stan, haha.)

Här har vi exempel på killar jag aldrig kommer tycka riktigt om:

Zac Efron                   Johan Palm                   Robert Nånting Twilight

Boyband geek?             Chris Brown                Idol Danny, eller?

Vart är spänningen lixom? Eller, Brown har ju faktiskt spöat på sin brud. Men, nu går vi efter utséendet. När ska ni tappa oskulden grappar? Alltså, jag förstår inte riktigt kvinnor, brudar, tjejer, flickor som tycker om det här.. Men ja, vi har ju inte samma smak. Men.. endå?!


Jag vill hellre sätta tänderna i en riktigt biffig kotlett som:

Russell Brand          Dregen                 Johnny Depp


CrissAngel.jpg image by venus315

Shemar Moore      Criss Angel               Matthew Mcconaughey

 

Okej, jag skulle kunna lista huuuuuur många som helst men jag fick bara ta sex hörde jag. Okej, först och främst: vad finns det INTE att gilla med av dessa män? Kom ihåg: män, inte pojkar. Vem skulle inte ta någon av dessa framför någon av lammkötten?

Eller så kör vi såhär: att jag tar dom riktiga männen, höhö.

Fan, det här inlägget blev inte som det skulle. Jag låter bara som en kåt gammal dam, som vanligt. Men erkänn att förnyelse och att skriva om mycket olika saker förnöjer?

Jag måste ju erkänna att jag har jävligt kul!

Av bfalk - 26 oktober 2009 16:15

"En ledsen själ kan döda dig snabbare, mycket snabbare än en bakterie."

/John Steinbeck

Av bfalk - 26 oktober 2009 15:41

U get it? Narkoman - Chipsoman. Jag måste bli komiker alltså.

Fast idag så tycker jag inte att mitt liv är så jäkla kul alltså, jag har varit jätte seg, haft ont i nacken och så. Jag har legat i sängen exakt hela dagen sen jag vaknade. Två samtal från mamma som erbjöd mig jobb torsdag, fredag och kanske lördag. Jävligt skönt måste jag erkänna. Jag har pratat med D, vi pratar om resan och allt möjligt.

Sen så har jag faktiskt börjat kolla på en ny serie, "The Vampire Diaries". Jag har bara hunnit se två avsnitt av sju möjliga. Och jag är redan kär i en av huvudrollerna, haha.
Kortfattat handlar det om Elena, en sorgtyngd high schoolflicka som finner viss tröst hos den nya killen i skolan, Stefan, utan att veta att han är vampyr. För att komplicera saken har killen en ond brorsa som gillar att ta livet av tonåringarna som går på skolan. Gott om både blod och romantik.

Jag bara älskar vampyrer. Okej, jag antar att alla serier och filmer nuförtiden måste ha kärlek i sig, men här får man iallafall se massa blod och hemskheter, det är så vampyrer ska vara. Inte nå jävla: hej jag är vampyr, åh det är så synd om mig och nu blir jag kär i dig. Nån måtta får det vara, smash and kill ba!

Vampyroman? Ja, det funkar oxå.

Här är ondingen som spelar i serien, Ian Somerhalder. Alltså, jag höll på svimma i sängen när jag såg honom. Jag känner igen honom oxå, men kommer inte på en enda film eller serie. Konstigt.

Jag ska nog kolla på fler avsnitt senare ikväll, hoho.

Men nu ska jag faktiskt kolla på Project Runway, trots att det är repriser så älskar jag den serien! Jag vill oxå kunna sy och göra balla kläder, men den ådran fick jag inte alls. Nehe. Istället är man skit bra på att äta chips. Jaha.

Imorn ska jag och mamma storhandla = jag får alltid fina saker då. Vi ska handla nya fiskar tror jag och jag ska leta efter en ny vinterjacka i birsta. Hoppas jag hittar en som går över rumpan!

Nej, nu ska jag sluta sluddra och försöka gå till mig i skallen.


PUSS!

Av bfalk - 26 oktober 2009 12:54

Fan vad jag har ont i min arma nacke. Why o why ska man rocka som man gör?

Nej, lite chips till frukost skulle ju inte skada, nått mer alltså. Bara för min mage, men aja.

BRB.


PUSS!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards