Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av bfalk - 6 oktober 2009 22:47

Vad gör mitt ex med i tidningen?! Nu blev jag nästan chockad.

För att läsa om honom och andra fula fiskar, kan du kika här.

Av bfalk - 6 oktober 2009 21:46

Jag har faktiskt tagit fingrarna ur ärslet och börjat plocka undan här på rummet, har nästan inga kläder kvar nu! Haha. Varför finns det ens garderober? Bara såå jobbigt att ta in kläderna där ju.

Jag har även hjälpt mamma göra kakor och så har jag färgat slingan två gånger. Det blev lite blondare så nu orkar jag inte göra nå mer! Jag har även pratat med gomormor hela två gånger, hon är så mysig! Du måste ta på dig pjäxorna imorn, det ska snöa!

Jag hoppas inte att det är sant, att det ska snöa alltså.


Nu kollar jag på The Mentalist, eller det är ju snart slut. Mmmmm, gillar mannen som är med. Han är inte bara snygg, han klär sig snyggt och är rolig oxå! Den perfekta mannen? Nej, jag tror inte det finns någon här i världen som är perfekt. Förutom jag då.

Snart ska jag städa lite till sen ska jag krypa ner under sängen, med tända ljus på rummet och se på Sleepy Hollow som jag köpte idag! :) Så jävla skönt att det bara är jag i sängen oxå, haha.


PUSS!

Av bfalk - 6 oktober 2009 21:27

Jag har alltid tyckt att Cameron Diaz har varit en frän brud. Förutom att ha världens finaste léende och vara en allmänt snygg brud så gör hon så härliga filmer, jag vill jätte gärna se hennes nya drama film där hon är mamma till ett barn som har cancer.

Hon är inte en sån där tjej som är kändiskåt, hon kör sitt eget race och hon tar hand om sig själv.

Jag gillar henne nog ännu mer nu när jag läste reportaget i VR. Där berättar hon att hon älskar one night stands och inte känner sig sugen på att skaffa barn och en man. Så jävla coolt att en tjej kan stå på sig och berätta vad hon vill och inte vill!! För alla vill inte skaffa barn och ha det där livet som så många tycker att man ska ha. Man ska köra sitt eget race och göra det man själv tycker om!

Att tjejer oxå älskar sex och gör det ofta likadant som män är något nytt (fattar inte hur det kan vara så??) och när tjejer väl berättar det så betraktas det ofta som något fult. Tycker det är en skandal.

Cameron Diaz bevisar att man kan vara tjej och göra vad man vill, och skiter i vad andra tycker. Jag älskar tjejer/kvinnor med sånt självförtroende. Mer sånna i samhället och i världen!

Cameron har nog blivit något av en förebild för mig nu, hon är så jäkla ball!

  

Jag måste säga att jag håller med och känner igen mig i mycket hon säger.

Av bfalk - 6 oktober 2009 17:52

Jag skulle ha haft en tvilling?

Men den ville inte komma till jorden. Brorsan är så glad över det, han hade aldrig klarat av två Bellor, haha.

 +  = Nja, det skulle bli för mycket tok, eller hur? 

Av bfalk - 6 oktober 2009 16:40

Nu är jag tillbaka - jag lever! Dock så har jag jätte ont i fötterna och höfterna, nu sätter det igång. Det blir ofta så när jag varit och rört på mig, att jag blir stel. Men jag antar att träning är bra, det kanske blir bättre om jag går en promenad varje dag? Ska försöka sätta det som ett mål så jag har lite mindre ont, för det är inte kul. Men vädret kan jag ju inte göra något åt, för när hösten och vintern närmar sig så gör det så sjuuukt ont i min kropp. Det spelar ingen roll hur mycket kläder jag har på mig, lederna och höfterna påverkas endå. Om endå någon läkare kunde lyssna på mina problem..

Jaja, det var iallafall väldigt skönt att gå i skogen, det är avslappnande. Mamma var tokig och ville hitta svamp och tvingade mig att plocka oxå: men du kan ju inte bara kolla på mig när jag plockar!! Haha, hon är härlig. På hem vägen blev det skiit kallt för det var massa vatten där nånstans som gjorde det. Jag hittade en tom spolar vätska flaska, antar att det har suttit roligt folk där och druckit det.

Man kan hitta mycket i skogen, jag vart skit rädd för jag trodde jag såg en björn men det var en rot till ett träd. Jag trodde även att jag skulle bli skjuten med en pil för jag såg ett Criminal Minds avsnitt där två bröder jagade människor i skogen och sköt dom med pilar.. Jag ska nog inte kolla på sånt där, synd att det är för bra för att motstå.

När vi kom hem från skogen så gick vi till Ica och handlade lite, jag hittade även en Johnny Depp film, Sleepy Hollow. Så jag blev nöjd!

Nu har jag varit hemma ett tag, jag håller på frysa ihjäl tror jag även fast jag har jätte mycket kläder på mig. Jag får se om jag åker till Robin idag, han svarar inte på mitt sms :o Annars är jag hemma och fixar, det kan behövas det med. Jag funderar starkt på att färga slingan oxå, så jag får det gjort nån gång.

Imorn så kommer nog min tröja och BH som jag beställde, tänkte ta en promenad samtidigt så man får det gjort. Kanske ska ringa mormor och höra om hon vill göra middag till mig på kvällen, hihi.


Nu har jag inte så mycket mer att tillägga mina damer och herrar.

    

Bella in action. Okej det blev lite naken, men wtf. Det kan gå så. Jag tycker dom blev fina iaf! :)

PUSS :*


Av bfalk - 6 oktober 2009 12:39

Nu ska jag ut och leka i skogen med min mor, jag gör det för att röra på mig och hon för att plocka svamp. Jag har en känsla av att jag måste plocka oxå.. Åhhhh. Livet är hårt.

Har precis käkat, ska väll hitta några kläder sen så ger vi oss ut!

Skriver mer senare! :)


PUSS

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards