Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av bfalk - 16 oktober 2009 19:07

Jag brukar inte alls lyssna på sån här musik, men gillar verkligen den här låten! :) Såhär känner man nog när man flyttar hemifrån..


Jag gick i ett kvarter idag,
som en gång var hela min värld,
allting var ju enklare då,
men ingenting kan bli var det var..

Av bfalk - 16 oktober 2009 18:46

Ronaldo blir nästa fotbollsproffs att visa kallingarna.

AND I LIKE IT!

Kanske kommer lagom till jul..? ;) Haha, kommer bli så roligt när alla män bara suckar och kallar han för bög. Men ja, han är snyggare än er. Live with it!

För att läsa hela artikeln, klicka här.

 

NU:

Cristiano Ronaldo DÅ: David Beckham blir petad av Ronaldo.

Av bfalk - 16 oktober 2009 18:26

"En svag man har tvivel inför ett beslut. En stark man har dem efteråt."

/Carl Kraus

Av bfalk - 16 oktober 2009 18:14

Av bfalk - 16 oktober 2009 17:38

Jag jätte gärna vill bli fotbollsspelare? Tyvärr så tror jag inte att min kropp kommer tillåta det. Jag nöjer mig att spela boll med brorsan eller kolla på tv.

Bella, tio landskamper - alla framför tven /mamma.

 

Mats Rubarth - fd. AIK spelare.

Av bfalk - 16 oktober 2009 16:47

Nu är jag äntligen "hemma" på Bergsgatan, jag är döööhungrig (ovanligt?) men jag håller på att laga ris och nuggets :) Blev så sugen på det när Ante käkade det på jobbet. Jag känner mig tokvuxen nu som tar ansvar - eller not!

Jobbet förövrigt var väll inte en av dom roligaste dagarna, men tiden gick faktiskt ganska snabbt från tolv och frammåt. Jag satt mest vid datorn och skrev ut bilder till mitt kollage, ni ska få se nångång hur jag ska göra.

Jag fick sluta jätte tidigt, då skjutsade Ante mig till brorsan och Gisse. Drack cola, provade deras gå maskin (har ingen aning vad dom kallas) och så låg jag och Gisse och kollade på tv. Stackars min älsklingstjej, hon opererade sig imorse så hon var inte så pigg. Brorsan höll på att fixa golv i hallen och med jämna mellanrum så skrek han TJOCKIS! Men jag vet nog en som är tjockare.. Man har ju fått det nånstans så att säga ;) Deras lägenhet var så stoor och så snygg, jag ska få sova i ena rummet när man kommer hem efter krogen, eller jag har bestämt det själv i mitt huvud och de får bara acceptera det!

Jag var bara där i en timme typ, sen så vandrade jag till ica för att handla nuggets och ELLE tidning. Alla andra tjockisar köpte godis så då borde ju en tidning vara så mycket nyttigare? Fast dyrare dock.. Jag blir tokig på kärringarna som jobbar där alltså, dom är så jävulskt otrevliga!! Ett hej eller ett leènde borde man väll kunna bjuda på när man jobbar i en kassa? Nejdå. Må ni halka när vintern kommer!

Så ja, nu sitter jag alltså här. Det är skit jobbigt med en vanlig dator ska jag säga er, är så van med en bärbar.. Åh det är synd om mig tycker jag allt.


Vad är det med vädret då?! Det var ju skit kul att gå till jobbet imorse med mörker och regn fallande över sig. Jag trodde alla som jag mötte var Jack the ripper för dom hade sånna där fula regnrockar på sig. Tänk att man är nervös även när det är morgon.. Och dag.. Och natt.. Det är inte lätt att vara tjej alltså.

Ikväll blir det lugna puckar eftersom jag även jobbar imorgon, det blir nog idol och cheeseballs! Men det funkar väll. Jag hade mycket hellre velat gått på Mange Myt's realseparty på Oscar, fyfan vad kul det hade varit! Jag har ju alltid varit lite emot han, men han är så jäkla trevlig och så när man träffar honom. Jag festade med han på Stadshuset en gång, dock fick jag rödvin över mig.. Haha, men det får man väll bjuda på när han är en hiphopper!

Men nästa helg, dåni..! Fan vad jag längtar, kommer bli så kuuul!

Jag tror inte jag har så mycket mer att skriva om just denna minut.


Ha en trevlig fredag gott folk och drick inte alkohol! Jag har hört att koordinationen och huvudet påverkas allt för mycket. Ni kan ju vakna upp med en total (ful) främling imorgon.


PUSS!




Av bfalk - 16 oktober 2009 10:54

Sitter på jobbet, åhejåhå vad kul jag har!

Ska till Gisse och brorsan efter jobbet och kika på deras nya lägenhet, så ni vet vart ni har mig så att säga!

Skriver mer sedan.


PUSS!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards