Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av bfalk - 21 oktober 2009 21:15

Man kritiserar sin kropp alldeles för mycket, och det gäller även mig. Men nu är det andra bullar som gäller! Lär dig att uppskatta din kropp, den ska du leva med hela ditt liv så varför inte börja älska små saker? Knäpp kort på dig och se vad du verkligen gillar. Jag gillar absolut inte allt, men ibland så ser jag ju att vissa saker är faktiskt helt okej.

Jag älskar mina ben, även fast dom är på tok för korta. Men på något sätt så tycker jag dom är ganska helt okej endå. Och det blir ännu bättre när någon gullig människa även kommenterar att man är fin, på sitt eget lilla vis! :) Jag uppskattar alla fina kommentarer, från vänner, från killar, från tjejer, från en flört eller en totalt främling. Men varför är det svårare att ta åt sig fina kommentarer än fula och trista? Jag jobbar verkligen på det, att ta åt mig av det fina. Men något jag faktiskt lärt mig sen tidig ålder är att aldrig ta åt sig av dumma människor som bara säger saker för att dom själva mår dåligt, det ska ingen göra. Kom ihåg det sötisar. Man mår mycket bättre med sig själv om man kör sitt eget race och låter folk tycka vad dom vill, man vet ju trots allt bäst själv!


  

Här var det ben!

Men jag diggar inte min grek rumpa, den är alltid ivägen! Och vad är bakom det där hjärtat egentligen?

Av bfalk - 21 oktober 2009 20:49

Kollar jag på ett program om en kvinna, som ser ut som Shakira, svin snygg, dansare och mycket annat som drabbas av cancer.

Fyfan vad jag uppskattar mitt liv.

 

Nu vidare till Efterlyst.

Av bfalk - 21 oktober 2009 17:45

Kärlek

 

Hur vet man att man är kär?

Trust me, man vet. Fast tro inte att det är rosa himlar och sköna virrvlarr imagen hela tiden! Nån måtta får det vara.

 

Finns den perfekta killen för mig?

Ja, men jag tog han för längesedan.

 

Jag är kär i en som inte är kär i mig, vad gör jag?

Skit i honom/henne! Man kan inte tvinga fram kärlek (om man inte är snygg som en idiot). Hitta något bättre och om inte - lev i celibat. Det är bäst av allt måste jag säga, ingen som stör, ingen kärlek. Livet bara rullar på. Det bästa som finns är att bara kunna tänka på sig själv, passa dig för kärleken. Gör't ba.

 

Vad är kärlek?

Är jag en poet?


Hur berättar jag för mina nära och kära att jag är gay?

Just spit it out! Om dom älskar dig, älskar dom dig för den du är, inte vem du attraheras av.

Njut av livet som gay!

 

Jag är kär i Dregen.

Jag oxå, back off bitch!

 

Jag är kär i min bästa kompis.

SÄÄÄÄG INGEEEEEET, och absolut INTE när ni har druckit alkohol. Fast och andra sidan säger jag till mina kompisar att jag är kär i dom hela tiden men ingen tror mig. Bra spelat av mig.

 

Jag undrar hur man blir bra på att kyssas.

Jaaa, du får väll testa dig fram på första bästa tjej/kille!

Man kan aldrig hångla för mycket, men akta dig för skavsår.


Hur raggar jag på krogen?

Gå fram till personen och hångla upp h*n. Fast akta dig för elaka pojk-och flickvänner!

 

Jag är 14 år och har aldrig hånglat med någon – är det vanligt?

Ja, det är det säkert. Men inte för mig.

 

Sex

 

Hur länge kan man vara oskuld?

Ja, till 15 sen är det fan kört.

 

Är det normalt att ha olika storlek på brösten?

Nej, gör genast något åt detta! Det ska helst vara Linda Rosing varning, annars är det inte okej alltså.


Kan jag ha sex när jag är gravid?

Ja, shooot ba shooot! Fast barnet kan kanske bli sexberoende när den blir äldre.. Det är något jag funderar över just nu faktiskt. Och han kommer skylla på sina föräldrar, helt klart.


Jag är sexberoende.

Jäklar, hoppas du inte bor i en liten stad! Men ta dig i kragen för fan, hoppas du inte får nån hemsk sjukdom du kan skryta med.


Jag vill börja med p-piller, hur gör jag?

Trippa in på sjukhuset eller ungdomsmottagning och begär pills så du kan få jöka utan att bli gravid.


Hjälp, jag är beroende av att kolla på porrfilmer.

Jissuuuss, gå till krogen och skaffa dig ett riktigt ligg!


Hur har jag sex?

Först och främst krävs skillz att skaffa sig en av motsatt eller samma kön. Du lirkar upp kläderna och sen är det bara att tuta och köra! Resten borde du ju fatta själv. Eller....? Du borde ta tips från den där som älskade porrfilmer.


Min tjej vill inte komma när vi har sex, vad gör jag för fel?

Vill och vill, du gör det väll på fel sätt!


Hur vet jag vilken som är min favoritsexställning?

Det vet du när din tjej/kille blir så jävla less att h*n utför sexförbud i en månad.




Dr. Bella har härmed frågat på eder frågor.

Hon kanske återkommer med sina skillz nästa vecka!

Av bfalk - 21 oktober 2009 13:15

Jag tycker att Jokern är het? Nej, jag är ju trots allt inte normal så ska detta uppfattas som konstigt eller bara normalt?

Men tror mest att det beror på att Heath Ledger spelar så jäkla bra och då får jag konstiga känslor i min kropp.

Av bfalk - 21 oktober 2009 12:15

MaryKateOlsen.


Mary-Kate Olsen - Craig McDean Photoshoot 2009 for Interview

Mary-Kate Olsen - Craig McDean Photoshoot 2009 for Interview


Av bfalk - 21 oktober 2009 11:49

Nu sitter jag hemma, äntligen. Det var ett sånt där drygt pass igår, även fast det bara var från 16-23, sedan natten. Men jag var så oerhört trött efter middagen att jag bara vill gå och sova i ett år, men jag fick iallafall gå och lägga mig tidigare och det tackar vi för. Trots det så gick det som vanligt inte att sova, börjar bli less på det där nu alltså. Jag var lite yr i skallen när klockan ringde imorse men det gick bra endå. Det var mamma som kom på morgonen så jag fick gå vid halv 8, väldigt skönt. Jag vandrade hem hela vägen, jag frös som ett tok innan jag kom hem. Jäkla surhål Granloholm är! Det är alltid kallare här än resten av Sundsvall. Nu är det fullt med frost och det är bara snön som fattas (som tammefan inte får komma än).

När jag kom hem så duschade jag och föll i min skönhetssömn, jag sov ungefär två timmar vilket jag tycker är rimligt annars blir jag en zombie. And it ain't pretty! Nu ska jag snart kasta in nuggets i ugnen, ringa mor och bestämma tid för vi ska nämligen gå till mormor idag och äta middag eller nått. Jag vet inte riktigt hur det blir men dit ska vi iallafall, så det blir ännu en till promenad. Shit, vad hurtig jag är! Jag är nästan stolt över mig själv.

Jaja, det ska bli väldigt kul att träffa sötdamen igen :) Men jag vill helst inte gå ut i det här vädret, och jag som inte direkt har värma kläder.


Senare ikväll blir det Efterlyst, måste ju se om någon man känner är med. Nej, skämtåsido. Tror ni att Leffe GW vill svara på mina sms denna gång? Jag tror jag ska följa mamma's råd och fråga när han kommer på middag hos oss, haha.


PUSS!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards