Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av bfalk - 15 oktober 2009 20:21

"Gud sänder kött och djävulen sänder kockar."

/Thomas Deloney


Av bfalk - 15 oktober 2009 18:37

Jag beställde nyss 7 nummer av ELLE tidningen för bara 149 :- Jag var ju bara tvungen att slå till eftersom det skulle ha kostat ungefär 400 kr i affären. Hihi. Jag älskar alla bilder och reportage i den tidningen men köper den inte så ofta eftersom det är snorigt dyrt. Men det här var jag nog värd tycker jag!

Nu har jag precis duschat, väntar på mat som jag gjort de senaste två timmarna.. Blir så jävla förbannad för att det går alltid så segt! Trots att det är två som lagar mat. Vad är det för fel?!

Jag har packat väskan lite, ska åka till Bergsgatan om typ en timme. Men innan ska jag köpa nått gott på ica som jag kan äta till Criminal Minds ikväll, hihi. Jag älskar den där lägenheten alltså, den ska bli min!

Nu känner jag hur grinig jag börjar bli pga matbrist.. Bäst att jag slutar skriva innan jag skriver nått dumt om någon. Fast det skulle väll vara ganska smaskigt?


PUSSDÅ.


i heart elle.

Av bfalk - 15 oktober 2009 16:33

Ibland älskar jag msn faktiskt.

Håller D hemlig ett liiiiitet tag till.. :)

Mår så jäkla bra av alla små söta ord!


  

     

Av bfalk - 15 oktober 2009 16:24

  

Där fann jag en tröja och en BH. Fyfan vad skönt med en ny skön tröja! Passar så jädra bra nu när det börjar bli äckligt kallt. Väldigt fin färg med, och BHn är ju super hott!

Av bfalk - 15 oktober 2009 14:09

Brorsan har börjat kalla mig för en gammal hagga efter att jag fyllde 20. Ska han säga som snart är 30, HA!

Ja iallafall, vissa dagar kan jag tänka: åååh vad gammal jag är. När jag vet att jag inte alls är det, 20 år är ju bara så fjuttigt som det kan bli men endå så är jag äldre än igår. Jag tror vissa får enorm panik när de har blivit 20, för nu är man tamefan vuxen och ut med piercingarna och in med allt gammalt och säg byebye till alkoholen för det får man rynkor av! Hmm.. Ibland blir jag inte klok på folket som är i samma ålder som mig. Vänta tills du fyller 60, då kan du kalla dig gammal och kanske börja ta det lugnt ;)

Jag ska leva varje dag som att det är min sista. Ja, det är klart att det inte är alltid så. Men jag ska inte sluta dricka alkohol, sluta festa och umgås med härligt folk. Varför ska man säga hejdå till det roliga? Bara för att man är 20 år så ska man inte sluta leva sitt liv och tro att man är super vuxen, för jag anser att många som har fyllt så mycket ses i mina ögon som 15åringar. SÅ NEJ. Sluta inte leva för fan!

Visst måste man ta mycket ansvar när man skaffar egen lägenhet och jobb och allt sånt, men vem säger att man behöver sitta hemma och dega framför dåliga serier varje dag för det?

Och "bara" för att man är tjugo hela år så ska man ta ut piercingarna för att det ser "bra" ut. WTF!!! Dom ser ju likadana ut som tre år sedan när jag skaffade dom? Varför ska man ens ta ut dom? Visst, om man inte trivs, dom gör ont osv. Men jag skulle då aldrig ta ut mina älsklingar bara för att nån säger att jag ser yngre ut eller är omogen. Hur många 40+are är det inte som har piercingar? Uppfattas dom som omogna? Skulle inte tro det va'. Jag älskar mina piercingar! Och jag skulle aldrig ta ut dom för en brud/kille har tappat hoppet om att få leva ut.

Är det så att de unga har sån mycket press på sig att de glömmer att leva i nuet och ha kul?


Ja, jag kommer nog aldrig bli riktigt vuxen. Men det tror jag är en väldigt bra grej. Man ska vara en blandning, vuxen i vissa situationer och bara allmänt töntig och rolig när man kan. Om du känner dig prickad är du min match in heaven. För alla verkar ju ha gått och dött. Nej, jag ska väll pallra mitt stora feta grekiska arsle till tvättstugan nu!

  

 




Av bfalk - 15 oktober 2009 13:59

Freddie Wizzp är en jääädra cool kille, han har ett band som heter Baby Jane som kommer från Götet. Tyvärr så kommer väll Sundsvall aldrig att bjuda hit dom, men får duga med att lyssna på dom ett tag sen kanske man får se dom nån gång i vårt avlånga land?

Här är deras myspace: http://www.myspace.com/babyjaneofficial. Lyssna och njut på deras musik! :)


HEHEHEHEHEHE...

Av bfalk - 15 oktober 2009 09:15

Jag hatade dagis när jag var liten och alltid rymde hem? Eftersom det aldrig fanns dagisfröknar på ena sidan av dagiset så rymde jag ofta därifrån. Jag hatade dagis så mycket, fröknarna favoriserade ofta barnen och vissa var så elaka. Jag ser ofta barn som rymmer från dagiset, dom har ingen koll alls på barnen.

Av bfalk - 15 oktober 2009 09:02

Ja, igår så jobbade jag ju. Gick heeela vägen hemifrån till jobbet (på södra berget typ). Jag var hyffsat trött när jag kom fram, men det var skönt :) Det var väldigt lugnt igår, jag lagade lite mat, spelade lite spel och så. Helt okej.

Inatt så drömde jag bara tok drömmar, jag var jätte sur för att mitt ris inte var klart? Haha, jag brukar inte kunna sova där men när jag väl gör det så drömmer jag bara knäppa saker som jag tror har hänt när jag vaknar.

Jag fick sluta väldigt tidigt, tack mamma! Jag vandrade heeela vägen från jobbet och hem. Fyfan vad jag är bra! Snart kommer fläsket försvinna. Jag blev så skit less för det var så kallt inne i stan, ett jävla surhål! Därav namnet på rubriken. Jag var tvungen att ringa mamma och klaga, ja, så är jag. När jag gick förbi Hemköp så var det folk som hängde på låset, helt otroligt. Det var lite kul, så jag fick mig ett skratt tidigt på morgonen oxå. Nästa etapp var att försöka komma upp för den långa och otroligt branta backen, jag trodde att den aldrig skulle ta slut. Men jag kom upp och när jag gick en bit på en vanlig väg så mötte jag en äldre dam som gick en promenad, hon kollade på mig och sa:"usch!" Ja, att möta en osminkad och piercad Bella kan inte alltid vara lätt.

Jag stannade till vid ett bord där ett par idkat sex för några år sedan, jag drack vatten och sånt. Vilka det var som hade sexuella handlingar med varandra? That's a secret I never tell! Men folk ska då göra sånt hemma i sängen!


Nu sitter jag i soffan och kollar lite på nyheterna. När jag kom hem så duschade jag, jag var så otroligt kall om höfterna. Så ja, jag hade lite ont. Jag kommer få skit ont i fötterna snart oxå, menmen. Det är väll smällen man får ta om man ska vara nyttig. Jag har även tryckt i mig en macka, det började kurra så väldigt i magen. Jag tror nästan jag ska ta en till innan jag går och lägger mig.

Jag måste sova en timme eller två eller tre när jag kommer hem när jag jobbat dygn eftersom jag sover så dåligt på jobbet. Hoppas bara jag kan sova ikväll eftersom jag jobbar imorn oxå (7-17).

Tänk vad lite jag hinner skriva i bloggen när jag jobbar.. Tänk om jag hade ett heltidsjobb? Fan vad tråkigt ni skulle ha!

Nej, nu ska jag sluta dryga och försöka uppföra mig.

 

PUSS!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards