Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av bfalk - 7 oktober 2009 14:30

  


It's just the way i'm watching youuuu...!

Av bfalk - 7 oktober 2009 12:25

Min riktiga farfar är grek och att jag aldrig träffat honom?

Funderar starkt på söka upp honom, så han får veta att jag finns iallafall!

Jag är otroligt glad att jag inte fick greknäsan som min far har, haha.


Av bfalk - 7 oktober 2009 12:19

Idag ska jag på middag hos mormor, ska bli skit kul att träffa den söta tanten igen! :) Igår när jag pratade med henne så var hon så glad och pigg, det är inte alla 90+are som är det inte. Jag vill bli lika frän som henne när jag blir gammal och må lika bra!

Jag vet inte riktigt vad hon skulle göra för mat, men tror det var köttfärssås. Det som jag älskar! Jag ska faktiskt ta en promenad till henne, det behövs! Sen så ska jag handla lite innan jag går till henne. Tänkte unna mig en ELLE tidning, hihi. Efter besöket hos mormor kanske jag ska träffa R och följa med när han ska tatuera sig, men får se hur det blir med allt.

Nu ska jag faktiskt ta och käka nått, sen ska jag börja fixa mig :)


PUSS!

    

Åh, jag älskar dig så mycket att nästan hjärtat värker.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards