Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av bfalk - 25 oktober 2009 23:31

Snart ska jag bädda ner mig i sängen och kika på film, jäkligt skönt faktiskt. Jag får se om jag orkar se hela, jag har ju trots allt bara sovit några timmar imorse.

Av bfalk - 25 oktober 2009 23:15

"... inom kärnan i varje av oss är barnet vi en gång var. Detta barn utgör grunden för vad vi har blivit, vilka vi är och vad vi kommer att bli."

/Dr. R. Joseph

Av bfalk - 25 oktober 2009 21:41

Jag vill allas bästa, helst mina nära och kära. Jag vill inte bråka eller tjaffsa, då jag tycker det är slöseri med tid. Jag vill vara vän med alla och veta att de vet att de kan komma till mig när som helst, att jag bryr mig. Jag är inte alls den där människan som skulle börja sätta igång bråk för att jag inte har något bättre för mig eller att snacka skit. Man vinner inga vänner på det och tillslut så står man där ensam.

Men ibland undrar jag hur fan snäll jag ska vara egentligen. När man tänker alltför mycket på andra så glömmer man lätt bort sig själv. Om någon sabbar något, så tänker jag ofta: ja, men en chans till får du, du kommer nog bättra dig.

Jag fattar inte hur jag kunna umgås med människor som börjat dejta mitt ex, blivit vän med mitt ex som manipulterat mina vänner eller haft brudar omkring mig som har haft det nöjet att bara snacka skit om mig. Ja, du får en chans till.. Och en till.. Och en till.. Ibland blir jag riktigt förbannad över mig själv som ens gör såhär, mot mig själv dessutom. Jag skulle ju hellre karva in en kniv i kroppen, eftersom det psykiska ofta är värre än det fysiska. Nu måste jag ta mig i kragen och sluta acceptera sånt här, vissa människor kommer aldrig förändras. Punkt slut. Hur mycket jag än vill hjälpa, stötta så kommer det alltid finnas den personen som vill ge mig tjuvnyp endå.

Jag fattar inte hur en k o m p i s kan snacka skit och gå bakom ens rygg, jag får inte in det i mitt huvud. Visst, att brudar (tyvärr är det mest sånna) kan snacka skit om varandra, jag bryr mig om jag inte känner människan. Men när det är en kompis blir allt så mycket värre. Det är sån jävla bullshit alltså.

Ibland undrar jag varför jag inte föddes med ett hagelgevär i handen.


Nej, ut ur mitt liv suckers. Ni förtjänar verkligen inte mig som kompis, ni förtjänar nog varandra bäst om jag ska vara ärlig.


Av bfalk - 25 oktober 2009 16:30

Jag är kär i henne!


Av bfalk - 25 oktober 2009 15:59

Ja, jag var alltså tvungen att köpa chips och dipp idag, hehehe. Men det är jag värd!

Jag hade så sjukt kul igår, Jessica kom väll vid halv 7 sen senare på kvällen kom även Snuff, Josse och Emma! Det blev väldigt livat där ett tag.Sen blev det las krogas, spana på Dregen, ta kort, få auotograf, hänga med trillingar, dansa som fan och dricka JD med cola. Jag hade så sjuuuukt kul! När krogen stängde så gick jag, Jessica, Johan och Thomas till bergsgatan. Satt väll där i nån timme, sen så gick dom och jag och Jessica gick och la oss.

Jag är så jädrans trött nu eftersom jag inte kan sova så mycket när jag druckit. Men jag orkar inte somna nu då somnar jag aldrig någonsin ikväll.

Det var iallafall amaziiing att se Dregen igår, han spelade bra och rolig musik. Fast det var fail av mig att jag inte ens märkte att han stog och dansade (själv, haha) vid oss på det lilla dansgolvet. Jag får nog bilder senare ikväll eller nått.

Idag så hämtade Gisse och Micke mig vid ica sen så åkte vi hem och kollade på Bajen - AIK. Nu leder AIK med en poäng, endast en match kvar innnan de möter Götet som just nu är tvåa. Usch så hemskt.. Jag är så sjukt nervös.


Ikväll blir det lugnt, ska dricka flera liter vatten nu tror jag, haha.

 

PUSS!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards