Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av bfalk - 23 oktober 2009 22:00

"Det finns inget vittne så förfärligt, ingen anklagare så hemsk som det samvete som bor i hjärtat i varje människa."
/Polybius

Av bfalk - 23 oktober 2009 18:05

Baj baj Lil' Wayne!

Hoppas du kan skriva lite bra musik medans du sitter inne, skulle vara super. Du kanske kan ta hjälp av någon rock stjärna? Hiphoppers och rockers verkar ju vara ett bra koncept.

Av bfalk - 23 oktober 2009 16:43

På att städa, vad trodde ni egentligen? Jag har verkligen försökt nu, men jag orkar verkligen inte. Städa är inte min grej. Kanske finns någon vänlig själ där ute som vill hjälpa mig? Jag har iallafall tagit in fyra IKEA kassar fulla med nytvättade kläder, jag förstår inte ens hur garderoberna håller eftersom jag får trycka in allt. Dax att kasta lite till tror jag. Sen när mamma och Staffan kom hem så satt jag med dom i köket, läste DN och sånt bra.

Jag har precis reserverat This Is It! filmen. Jag trodde aldrig mamma ville gå på den, men tydligen så. Det ska bli väldigt intressant att se den faktiskt, men jag har lite problem med den mannen ^^

Ikväll blir det lugna puckar, hade lätt gått ut på Alexis om inte min drömman kommer till Sundsvall imorn. Men så det kan gååå! Imorn ska jag dricka alkohol med Jessican iallafall.

Ikväll ska jag nog kika på idol och sånt töntigt, ikväll får vi höra när dom gör sönder rocklåtar.. Iiih. Och varför tänker jag bara på gubbar när jag ser den där thaitjejen? Knepigt.

Snart ska jag ta mig i kragen och gå till ica för mina AIK saker har kommit, happiiiface som fan. Det gick väldigt fort, endast tre dagar sen jag beställde. Gnagare kan man lita på! Jag lär ju lägga upp en bild på mina fina saker sen.

Tills dess: take care!


PUSS!



Av bfalk - 23 oktober 2009 14:45

Haha, fick denna vackra bild igår. Jag duschar för att jag älskar duschen och ligger i sängen för att jag älskar den oxå! Men vem är det jag drömmer om? Och vem är det som har gjort denna fina bild?

Men om jag kunde duscha och sova hela tiden skulle livet inte vara alltför svårt. Och drömma fina drömmar såklart, hihi.

  

Av bfalk - 23 oktober 2009 12:45

Jag är hemligt kär i Elvis? Jag älskar hans moves, hans röst och hans utsèende. Trist att hans kändisskap gjorde att han valde mat, alkohol och massa piller. Jag gillar rocklåtarna mest som han gjorde. Big suprise right?

Hello handsome

Föresten, visste ni att ett av Elvis största fans (Nicholas Cage) gifte sig med Elvis dotter? Det var dömt att misslyckas, såklart.

Av bfalk - 23 oktober 2009 12:15

Duschen måste ju vara den bästa uppfinningen? Det tycker jag helt klart. När jag duschade nyss så tänkte jag på det. Vad skulle jag göra utan en dusch? Förmodligen lukta illa. Men duschen används inte bara för att tvätta bort orenheter utan den är ju perfekt när man varit ute hela dagen i kylan och man vill bara värma sig. Jag tror jag ska gifta mig med min dusch, den sviker mig aldrig. Fast jag måste erkänna att det är grymt jobbigt att torka sig efteråt.. Tur att man kan lufttorka. Är det därför grannarna tycker jag är så speciell? Dax att dra ner persiennerna!

Jag vill inte ens tänka på hur man gjorde innan duschen uppfanns, jag är så glad att jag lever nu. Och inte då.

Jag funderar starkt på att döpa min dusch, så han (ja det är en han) känner sig mer älskad av mig. Fast ibland kan jag få paniktankar och tro att det är nån som monterat in en kamera i den. Det kanske är jag som är kändisen i Big Brother get naked in the shower? Vart är pengarna då?

Nej, nu ska jag försöka få slut på min kärleksskrift till duschen. Jag tyckte det blev ganska sensuellt faktiskt.


 You ande meeeee forever!


Av bfalk - 23 oktober 2009 00:12

  

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards