Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av bfalk - 10 oktober 2009 17:36

Jag missade halva min skolavslutning i 7an för att åka in på polisförhör?

Man gjorde alltför mycket dumt under den tiden, tur så kom jag lindrigt undan!

Av bfalk - 10 oktober 2009 17:32

Vaknade vid tolv idag, efter en natt som inte var helt okej.. Men det löste sig. Hade D att prata med hela natten :*

Jag fixade mig fort som fan sen så gick jag och Mamma till stan, skönt med frisk luft och röra på sig. Dock så hade jag lite ont i mina höfter. När vi kom ner på stan så shoppade vi på systemet sen så köpte jag en kajal (min bästa vän) och en mascara.

Sen så vandrade vi till dallan, pratade med Peter och drack cider! Sen så kom Uffe och Mats, så jävla kul att träffa dom igen! Det är min gubbar det. Även att jag och Uffe bestämmde att Jessica ska knäppa kort på honom, kommer nog bli skit bra.

Nu så sitter jag hemma och lodar, det kommer bli tacos, fotboll och alkohol ikväll! Jag är skit sugen på krogen oxå, så får se hur allt blir :)

Hinner nog inte skriva så mycket mer. Ska dricka massa Cube nu, hehehe.

Hoppas ni får en trevlig lördag gullisar!


PUSS!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards