Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av bfalk - 4 oktober 2009 22:09

Alltså, jag blir tokig på mitt jävla sugande internet som bara ska jävlas med mig hela tiden!! Snart klipper jag av sladden och hänger mig i den, jävla sugpajas. Och datorn ska man ju inte tala om heller. Snart får den smaka på min längsta klacksko!

Min dator har förått mig för all framtid. No more us. Snyft.

Ibland får jag för mig att en viss herre hackar sig in, haha.


Nej, nu ska jag lägga ifrån mig datorn (sakta och säkert) och bege mig till duschen. Synd bara att jag pratar med ett gull på msn, åh det är sånt man får ta alltså.


Av bfalk - 4 oktober 2009 21:55

Jag fattar inte varför det ska gå så svårt med städningen. Jag måste ha undanträngda känslor just när det kommer till att städa. Eller är jag helt enkelt bara lat? Nej, för jag har ju faktiskt diskat och lagat mat idag! Samt lyssnat på AIK matchen, kollat på Parlamentet och snackat gojja på msn. So there go! Jag behöver nån som kan sparka mig i arslet och säga åt mig på sparken när det kommer till städningen alltså. Eftersom det är mitt rum så bryr sig inte mamma nått, så hon kan inte göra det, haha.

Jaja, ska göra ett försök till imorn för nu tänkte jag snart lägga mig i sängen och glo på film! Jag känner mig redan trött vilket är väldigt skumt.. Men jag håller nog ut några timmar till skulle jag tippa på.

*

Jag gjorde misstaget förut att släppa ut Fritz oxå, men jag klarade inte av hans skrik på att få komma ut. Jag hoppas inget händer med lillkatten min, men han gick mycket bättre på benet innan jag släppte ut honom.. Får nästan lite ångest.


Jag funderar starkt på att klicka hem en myströja från Gina tricot, den fanns inte i min storlek (XXXL) när jag kollade där idag.. Hmm.. Sen ska jag INTE shoppa nå mer på cirka en eller två veckor. Yeah right. Lycka till säger jag. Men jag måste vara morsan's personliga bankomat ett tag nu, så jag kanske håller det?

Hur ska jag någonsin lära mig att hålla i pengar, den eviga frågan. Men tills dess så shoppar jag vidare!

Föresten, mannen nedanför är nog min blivande man. Han sa det till mig förut.


PUSS!

Av bfalk - 4 oktober 2009 21:23


Igårkväll började jag lyssna på Blink 182, har ingen aning men fick väll bara för mig det. Det var ett väldigt bra tag sen, så varför inte? I miss you är nog min favvolåt, så fin och alltihop!

Live versionen som jag hittade är väl lite annorlunda jämfört med den 'normala' men kunde inte ta den tyvärr. Men det här går minst lika bra! :)

Lyssna och njut.


Ps. Visst är Thomas Delonge snygg som ett as? Och Travis Barker oxå för den delen, mumma! Allt blir så mycket lättare när killarna är snygga, varför vet jag inte .. ;)

Av bfalk - 4 oktober 2009 17:22

Ush, vilket väder det är idag. Riktigt rusk, jag fick ta på mig min halvvinter jacka idag för jag frös så mycket. Jag vill inte ha vinter alltså! Jag åkte ner på stan en snabbis idag för jag köpte blond hårfärg till min slinga, så nu hoppas jag att den ska bli riktigt blond annars lägger jag ner verksamheten. Jag hittade även lite annat skit, bilder kan du se längre ner.

Lika snabb som jag var att åka dit så åkte jag hem lika snabbt igen, det var kanelbullar ätandet vart man än kollade. Folk var som tokiga att trycka i sig dom, så fresch menar jag. Sen så var det thai/kines/nånting små brudar överallt, jag kan knappt höra vad jag tänker när dom "pratar" med varandra. Dessutom var det nått smart ass som ställde en barnvagn mitt i vägen när jag skulle kolla på Carlings, och där inne är det ju skit litet. Åh, folk i denna stad alltså. Jag måste flytta in i skogen.

När jag kom hem så la jag mig i sängen för att kolla lite på Criminal Minds, nu har jag bara två avsnitt kvar på min nya box :( Jädra skit! Jag märkte även att min älskling Fritz har gjort illa sig. Han har varit borta i två dagar och när han kom hem idag var han jätte olik sig, han käkade bara och sen gick han och la sig. Han var lika konstig när jag kom hem från stan, inte den där spralliga katten som jag känner. Senare fick jag se varför han inte var så glad, han har sår lite överallt och han haltar på ena bakbenet. Jag tycker så synd om honom, jag ville nästan gråta när jag såg in hans ögon. Men det verkar inte vara så tokallvarligt, han skriker inte och benet är inte svullet eller så, vilket är otroligt bra! Om sanningen ska fram så har vi verkligen inte råd att åka in med han på någon klinik. Men jag tror nog att det läker av sig själv. Synd bara att han måste lida tills det slutar göra ont. Jag antar att han har bråkat med någon annan katt, Fritz som aldrig gör sånt. Kanske därför han åkte på stryk? Jag hoppas inte att det är något barn som har gjort det, för då jävlar! Jag hatar redan ungarna på min gata.


Resten av kvällen ska jag spendera hemma och inne i värmen!Jag tänkte diska och laga mat, sen får jag se om jag orkar börja städa lite inne på rummet. Jag ska nog lyssna på AIK matchen som börjar 19.30 Det är riktig rysare, de möter Elfsborg (som ligger trea) på bortaplan. Men jag tror verkligen på grapparna!

Just i denna sekunden så lyssnar jag på KISS och deras nya platta, Sonic Boom. Och det låter faktiskt inte så jätte dåligt som jag trodde, haha. Gammgubbarna kan fortfarande rocka och det glädjer mig. Det är bara äldre killar och äldre band som gör bra rockmusik nuförtiden.

Jaja, nu ska jag sätta igång med diskandet sen ska jag göra min underbara korvstroganoff, hihi.


Handling:

     

Dagens looook:

  

Fråga mig inte varför jag står så snett, antagligen för att jag är ganska sné hela tiden.

Tack för mig, over and out.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards