Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av bfalk - 27 oktober 2009 19:04

Yes, jag hittade en jacka idag! Jag orkade inte leta så mycket eftersom jag blir så jäkla tom i skallen ute i birsta, så jag tog den första bästa och snyggaste jag såg. Jag använde även mitt presentkort på 200:- som jag fått från Jessica, Snuff och Josse till jackan, det var väldigt bra.

Jag hittade även en skit snygg skjorta, jag fick den för bara 200 kr så jag slog till direkt! Nu är jag hemma, jag har kikat på ett avsnitt av The Vampire Diaries, dom dissar Twilight lite i den serien, så jäkla härligt! Jag har och ska hjälpa mamma att göra pizza oxå, det var hundra år sedan jag käkade hemlagad pizza. Så det blir värsta sen middag men vad gör det?

Ikväll är det väll lugnt antar jag. Ni som faktiskt läser min blogg kan ju önska att Göteborg förlorar sin match ikväll, skulle vara värsta sjyrre.

  

Eftersom min kamera suger mer än någonsin så blir det inte rätt färg, jackan är grå och skjortan är lila med svarta streck. Så in your mind så ser ni ju hur snyggt det är?

B:Mamma, jag har hittat en Dregen skjorta! (sa jag när vi passerat in på carlings där de spelade Backyard)

M:Det var ett jävla tjat om Dregen!

Haha, jag tycker synd om henne ibland måste jag säga.

Nej, nu har jag inte så mycket mer att komma med. Och tur är väll det?


PUSS!


Av bfalk - 27 oktober 2009 15:30

"Den mest autentiska sak omkring oss är vår förmåga att skapa, att övervinna, att uthärda, att förändra, att älska och bli större än vårt lidande."

/Ben Okri

Av bfalk - 27 oktober 2009 15:28

        

  

Av bfalk - 27 oktober 2009 13:25

Nu har jag precis gjort klart mig själv, eller ja nästan. Jag har tagit på mig byxor och sminkat mig, jag har fortfarande sovtröjan på mig. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta på mig där.. Hmm..

Kajalen rann som tusan när jag råkade få in mascaraborsten i ögat. Så dagens tårar är då avklarade.

Jag hoppas verkligen jag hittar en ny vinterjacka idag, jag behöver en verkligen. Sen får vi se om jag hittar något mer roligt, hoppas! Jag skulle ha följt med och storhandlat men det orkar jag inte med känner jag, jag sitter hellre här och filosoferar tills den riktiga shoppingen ska börja.


Det blev endast några få rader, men det får ni leva med. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om idag. Det kanske kommer upp något så småningom.

Tills dess: Rock on!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards