Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av bfalk - 12 oktober 2009 18:58

Även fast hon knarkar, gett upp sin karriär och bara betér sig som ett tok - så tycker jag fortfarande om hennes stil och hennes utséende. Jag hoppas hon tar tag i sitt liv, eller är det för sent? Hoppas hon inte dör ung bara.

För ett tag sen så gjorde hon fotosession där hon imiterade Marilyn Manroe's sista (nakna) bilder.

Dom är så sjukt fina tycker jag, men ingen slår Marilyn i att vara vacker. Men Lindsay är på god väg om hon inte väljer att knarka sönder sig själv.

          

Av bfalk - 12 oktober 2009 18:40

"Den som styr andra kan vara mäktig, men han som lärt sig att bemästrat sig själv är fortfarande mäktigare."

/ Philosopher Lao Tzu

Av bfalk - 12 oktober 2009 15:03

I lördags berättade brorsan att Dregen kommer till stan, han ska vara dj på en krog (sen sova i min säng). Ååhh, missade ju honom när han var på Olearys för jag kunde inte komma in. Men nu så; nu är man i rätt ålder och jag kommer vara i toppform! Jag kommer vara i så bra form att jag ska pilla på honom, höhö. Mamma tror att jag åker ut för jag försöker våldta honom.. Nej, så dum ska jag inte vara. Men nästan.

Fyfan vad underbart! Jag trodde inte jag skulle få se honom förns nästa år, på deras turné.

Det här kommer bli sviiiin roligt!:'D


  

Av bfalk - 12 oktober 2009 14:13

Och gav mig Criminal Minds säsong 3 samt tre Johnny Depp filmer, wiho!

  

Av bfalk - 12 oktober 2009 14:00

Ush, nu var det länge sen jag skrev. FY PÅ MIG! Men jag var nästan döende igår alltså, fyfan vad bakis jag var! Och jag tror nästan att jag var lite full när jag kom hem. Nej, jag vaknade ju inte hemma. Jag tror inte ens att jag sov, efterfesten höll igång huuuur länge som helst. Men roligt hade jag!

Vi satt ju här som sagt; jag, Brorsan och Gisse. Sen så kom Staffan. Vi käkade och hade skit roligt, Gisse sminkade mig och vi pratade om allt möjligt. Sverige sög ju (big suprise..) och förlorade. Vid elva så åkte jag, Micke och Gisse till Maria och festade lite där oxå sen så hamnade vi på nått sätt på Momento, där blev man bjuden på shots och hemskheter. Vidare till Aveny där det blev lite bråk och lite drinkar, haha. Åh, jag fattar inte ens hur jag kunde stå på benen. Tur att jag hade tre rejäla karlar som jag gick med sen, eller..?

Nej, jag hade verkligen skit roligt på lördagen, både på kvällen och på natten :)

Men sen så ska man nu "vakna" oxå. Fyfan och fysatan! Jag tror jag inte mått såhär sen Söråkers tiden. Jag mår tillochmed dåligt idag oxå, jag har inte käkat sen i fredags. Alkohol är dumt, kom ihåg det barn!


Ja, jag tror jag ska försöka ta mig till duschen idag och sen gå till ica där en tröja och en BH väntar. Livet är hårt för dom hårda som dom brukar säga.

  

Jag och brorsan, innan vi träffade väggen och blev radar.

  

Jag gick faktiskt in på en affär igår, tro det eller ej. Hittade gudfadern och tog han med mig hem.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards