Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

Vad är det som händer?

Av bfalk - 13 oktober 2009 11:58

Jag fattar ingenting, nu har jag mått illa sen i lördags. Trodde ju självklart att det var bakisheten som satte igång i söndag, men ska det verkligen hålla i sig såhär länge?? Jag mår så illa att jag inte kan äta, för då vrids det om i magen. Det är skit äckligt och jag vill inte må illa. Jag hoppas verkligen att det försvinner snart.

Idag vaknade jag av att telefonen ringde, jag var inne i en dröm så jag blev skit rädd och råkade visst kasta iväg den.. Haha, men inget hände som tur var. Det var jobbet som ringde, jag ska jobba dygn imorn till torsdag sedan dag på fredag och sen låååååångdygnet på lördag till söndag. Det blir ju lite pengar iallafall.. Hoppas dom ringer mer innan månaden är slut! :)

Nu sitter jag alltså här, vet inte riktigt vad jag ska göra. Ville följa med mamma ut på en promenad, men kanske går en själv lite senare. Jag har ju trots allt ett paket på ica. Jag ska nog ta en dusch och sedan vila lite till, då kanske det försvinner?

Nej, nu ska jag inte klaga nå mer. Det finns ju folk som har det värre!

*

Jag läste för någon dag sedan att svenska soldater har blivit attackerade igen, en soldat fick splitter i ögonen. Nu tycker jag att dom ska komma hem. Brorsan kanske åker om det blir värre, och det får inte hända. Jag kommer inte fungera normalt om detta skulle hända. Jag hoppas tiden går fort så svenskarna får komma hem igen!

Nu har jag inte så mycket att mer att skriva om.


PUSS!

 
 
http://annebertelsen.blogg.se

http://annebertelsen.blogg.se

13 oktober 2009 12:19

gud vad jobbigt.. :o stackare! hoppas det blir bättre snart.. det är ju så jäkla jobbigt att må illa med..

http://annebertelsen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards