Alla inlägg under oktober 2009

Av bfalk - 8 oktober 2009 23:02

Jag har snott några bilder från mamma, Micke och Gisses resa till New York. Visst är dom fina?


                

Av bfalk - 8 oktober 2009 22:27

Jag brukar ofta läsa Allt om Stockholm på Aftonbladet. Och jag blir alltid så arg och less att jag inte bor där. Det händer alltid så mycket: musikframträdanden, teater föreställningar, nya krogar som öppnas. Ja det är allt möjligt! Nu på lördag så är det zombie dag där, människor som klär ut sig och går på gatorna. Jag skulle förmodligen skita på mig när jag såg dom men så kul! Det händer ju något där och folk är så påhittiga! Här hemma så kan folk ge bort en bulle gratis på stan och sen så är det bra lixom.

Efter den där promenaden så är det en stor fest oxå.

Usch, jag blir mer och mer bitter och besviken på den här stan. Ta mig till Stockholm och allt roligt!


En Zombie Walk är en arrangerad offentlig sammankomst med människor som klär ut sig till zombies och promenerar tillsammans genom en stad. Zombieparaderna har kommit att bli allt vanligare i stora städer, särskilt i Nordamerika. Den första dokumenterade ickekommersiella zombieparaden hölls i Toronto i Kanada år 2003.

Av bfalk - 8 oktober 2009 20:44

  

Jag gick till ica förut och handlade lite nödvändigheter inför kvällen. Jag mår helt okej nu, skönt. Men det är den tiden på månaden så jag har så jädra ont i magen! Totalt onödigt enligt mig.

Det blir mycket tvtittande idag: SOS gute (riktigt reality, inga jädra hemmafruar), Criminal Minds (as spännande, del två) och reprisen på Efterlyst från igår. Jag känner mig ganska trött så får se om jag kan somna sen annars blir det nog nån film eller nått.

Imorn ska jag och mamma ut i skogen igen, vi ska vandra och fika där uppe. Precis som när man var liten, sånt behövs oxå. Jag ska nog ta med mig kameran, mamma ville att jag skulle göra det förra gången så nu ska jag det! :)

  

Vackra Hayden Panettiere som är med i ELLE tidningen, det var huuur fina bilder som helst. Man blir som skit tjurig.

Av bfalk - 8 oktober 2009 17:27

Jag var jätte kär i Nick Carter när jag var liten och att jag även skrev ett kärleksbrev till honom?

Tyvärr så fick jag inget svar. Nu har kärleken svalnat en aning faktiskt måste jag medge.

Av bfalk - 8 oktober 2009 16:25

Varför är min kamera borta?

Det är den stora frågan just nu.


Av bfalk - 8 oktober 2009 16:07

Igår så vandrade jag ju bort till mormor, det var skönt med frisk luft men lite jobbigt var det allt. När jag kom fram så fick jag kusligt ont i fötterna, som det brukar bli när jag varit ute. Mormor gjorde köttfärssås och spagetti + att hon proppade i mig mackor och godis, haha. Jag hade jätte mysigt där, man kan verkligen slappna av där :) Jag var där ungefär två timmar sen så åkte jag hem.

Jag hann bara släppa av några grejer sen så åkte jag ner på stan och till Emma där även Snuff och Josse var. Det blev en oväntad utgång, jag hade såååå kul med brudarna! Även att mamma och Staffan kom dit, blev skit paff.

Jag åkte bil halva natten oxå, Stoffe skjutsade hem ett helt gäng.

Det var verkligen en toppen onsdag!


Idag så har jag legat och slöat som fan, jag är väll halvbakis men jag har ätit två mackor och druckit massa. Morsan kommer bli tokig, jag dricker alltid upp allt som finns i kylen! Haha, så det kan gå.

Även att jag fick 2000:- från mormor och Janne (min morbor) igår!! Helt jävla sjukt. Så nu ska jag köpa säsong 3 av Criminal Minds, jag undrade just hur jag skulle ha råd med det men då kom dom där två och räddade mig :'D

Ikväll ska jag ta det lugnt, ska bara kolla på tv och se dum ut!


PUSS!

Av bfalk - 7 oktober 2009 14:30

  


It's just the way i'm watching youuuu...!

Av bfalk - 7 oktober 2009 12:25

Min riktiga farfar är grek och att jag aldrig träffat honom?

Funderar starkt på söka upp honom, så han får veta att jag finns iallafall!

Jag är otroligt glad att jag inte fick greknäsan som min far har, haha.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards